søndag den 22. maj 2011

Det er lige nu søndag aften, og der er kun få timer tilbage af weekenden. 
Jeg ville ønske, at jeg kunne plapre udødelige sider løs om min interessante 
weekend, men nej. Fredag var det jo den der helligdag, som jeg ikke lige
kan huske, hvad kaldes. Det passede jo rigtig godt ind i min kalender, for 
dagen inden, torsdag, der kom jeg hjem fra Bornholm/lejrtur. Fredag morgen,
der spiste jeg brunch med min mor, fordi hun havde fødselsdag dagen inden.
Lørdag eftermiddag var jeg ude at shoppe med mor. Det var overraskende 
nok hyggeligt. Fik en del tøj, som jeg er rigtig glad for. 
Og så jeg har egentligt bare pakket ud, været i bad alle dage, hygget med hunni,
spist Ben & Jerry's, og den slags hyggelige små ting. 

Selvom jeg ikke blev inviteret til festen, eller på andre måder har oplevet et
livsminde, i denne her weekend, så har den stadig været hyggelig og afslappende.
Lige hvad jeg trængte til, efter lejrturen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar