mandag den 23. maj 2011

en ny dag, og starten på en ny ugen.

I dag er det mandag. Skoledagen har været lang, men faktisk ikke slem.
I morgen bliver det slemmere. For der har vi matematik, tysk og idræt. Det
hele er skide nederen. Mest fordi jeg ikke kan finde ud af matematik, tysk er
uinteressant og idræt er ikke spor sjovt. 
Vil meget hellere bare have dansk, engelsk, billedkunst og sammenspil. Så 
ville det hele være meget sjovere.  
Nå ja, jeg fik talt med min veninde, om ja.. Tingene. og vi fik ligesom lagt 
'kortene på bordet', alt hvad jeg havde brug for.
Plejer altid at lægge kortene på bordet. Altid. Jeg har det sådan, at det virkelig
hjælper, bare at snakke om tingene. Det plejer for det meste, at være en succes.
Ligesom det var i dag!

2 kommentarer:

  1. Det er godt at man har sine venner!x

    - endlesscolours.blogspot.com

    SvarSlet