torsdag den 26. maj 2011

Mens alle er i Tivoli, laver jeg sgu lektier.


Der er sket en masse ting i dag, så meget, at jeg ikke magter at forklare mig.
Nu sidder jeg i hvert fald inde på mit værelse, og skriver stil. Eller, nej. Jeg er
inde for at opdatere min blog, men jeg burde skrive stil. Vi har en bog for, der
hedder "Fucking forelsket", og seriøst.. Den er så klam, efter min mening. Har
slet ikke lyst til at læse den, men whatever. De fleste af mine venner fra klassen,
skal i Tivoli i dag, og senere hjem til Ea, for at se "Paradise finale". Jeg synes
Paradise er noget af det mest uspændende, ever, og forstår ikke, hvordan de
kan tale så meget om det? Nå. Jeg tog ikke med i Tivoli, fordi det ikke har
været den bedste dag. Har brug for at lave ingenting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar