tirsdag den 24. maj 2011

For lækker til love, te, genbrug og min dejlige mormor.

Hertil aften gik jeg over til min mormor, som bor lige over på den
anden side af gården. Ja, jeg bor jo i lejlighed, hvilket jeg bedst kan
lide. Nok om det. Jeg tilbragte hele min aften derovre, og man går
seriøst aldrig tomhændet derfra. I aftes var jeg så heldig, at få tre
jakker af hende. Det skal lige siges, at hun er mode-freak. Hun har
virkelig meget tøj, og jeg elsker det. Hun er typen der bruger så
mange penge på både modeblade og modetøj. Og så går hun også
meget op i hendes hjem, hvordan det er indrettet. Hun bor dog
meget gammeldags.
Nå, men jeg gav den ene af jakkerne til min mor. Da jeg synes den
var lidt for grå og kedelig.

Her kommer et par akavede billeder, af mine nye jakker.
Og hey, ikke døm mig. Det er sent, og man kan ikke altid være lige
fotogen, vel.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar