fredag den 27. maj 2011

Sang, mere sang, og endnu mere sang. Og nu er det weekend!

Hele dagen i skolen, var det bare sammenspil. Det var fantastisk.
Jeg sang sammen med Linnea, hvilket jeg elsker. Vi får altid at vide,
at vores stemmer klæder hinanden. Lige nu er vi godt igang med et
Jimi Hendrix nummer, "Fire". Det er skide fedt. Selvom det tager tid,
at få det hele til at lyde godt. Men nu er den der, eller i hvert fald
næsten. Så ja, Lilleskole Festival er lidt mere afslappende at tænke på
nu, og mindre nervepirrende. Så nu glæder jeg mig, til at optræde,
foran alle de mange mennesker. Jeg skal måske synge "Steady as
she goes" helt alene. Men Julie fra niende klasse, har tilbudt at synge med.
Og så lige en sidste ting. Små sætninger som "du burde ikke være
så nervøs, når du skal til at synge. Det lyder så skide godt, Isabella!"
Tak. Især til Nanna.  Hun er så fantastisk støttende. Det helt vildt.

Og så er det jo fredag. Jeg er sammen med Michelle nu. Vi har lavet
en masse underlige, måske også lidt dumme ting, men det er altid så
underholdene i hendes selskab. Nu hører vi Nik og Jay, synger og
danser.


GOD WEEKEND ALLE SAMMEN, I ER SKØNNE! OG JEG ER GLAD!

4 kommentarer:

  1. Isabella... Synger du? Og hvornår må jeg høre det? <3

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg efterhånden gjort længe! <3
    Tør ikke lige sådan, du ved.. DU er god.
    Jeg er sådan.. Mellem!

    SvarSlet
  3. hmmm, men vil gerne høre dig synge en dag når du har samlet modet.. Ellers får jeg nogen til at optage dig hemmeligt ;) Men dejligt at du synger..

    SvarSlet
  4. Åh, jamen det er en aftale så! :D
    HAHA, har faktisk optagelser, ikke med min gode vilje, men jeg har dem!

    SvarSlet