tirsdag den 31. maj 2011

Himlen er lyserød og fantastisk, min dag i dag, er ligeså! Ps. Jeg elsker at synge.

Jeg sidder ved mit skrivebord. Det gør jeg ofte. Himlen er i lyserøde nuancer,
og med det samme gik jeg fotoamok, i min vindueskarm, her på fjerde sal.
I dag har jeg været hjemme hos Monica. Det var efterhånden ved at være længe
siden. Jeg elsker at være sammen med mine veninder. Især Monica. Vi lavede
nærmest ingenting, men stadig var det enormt hyggeligt.
Min mor hentede mig derfra, halv ni. Jeg skulle nemlig tidligere hjem, fordi en
eller anden nar, har opfundet lektier. Men de er lavet nu, så nok om det.
Da vi kørte hjem, havde min mor sat gode gamle "Rocazino" på. I dag er jeg
gammel nok til at lytte på teksten, det var jeg ikke dengang. Det er skønt.
Så jeg sang hele vejen fra Rødovre, og hjem til Valby. Skrålede simpelthen
med, sammen med min mor. Lidt pinligt, da vi så fandt ud af, at vinduet bagved
havde været åbent hele vejen. Hva' fanden, sådan kan det gå. Der sker for mange
kiksede ting i mit liv, til at jeg kan notere ned hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar