torsdag den 16. juni 2011

Efter nær døden, fik jeg sunget mig igennem alle sangene!

Jeg har aldrig været god på en scene. Jeg har aldrig turde, sådan at synge foran alle de mennesker. Men i aften gjorde jeg det. Med Linnea ved min side. Jeg har aldrig prøvet noget så fedt. Der var SÅ mange mennesker. Folk klappede, skreg, roste og krammede tilsidst. Fik at vide "du er så sexet, når du synger", synes egentlig selv, at jeg ligner jordens største kegle. Whatever. Inden var jeg selvfølgelig ved at dø. Da Sarah, Thilde og Cirkeline havde sunget den sidste linje færdig, var jeg så tæt på at tude. Jeg følte slet ikke, at jeg kunne det her. Men Linnea smilte. Hun plejer at være meget mere nervøs. Men vi aftalte også tidligere, at vi skulle gøre det. Sammen. Min lære kunne godt se, at jeg rystede. Hun kom hen, og sagde med et lille grin i stemmen "bare forstil dig, at du skal synge for Patricia. Jeg ved at du arbejder bedst, når du er presset." Jeg tænkte på Patricia da jeg sang, haha! Så underligt. Men jeg tror sgu, at det hjalp. Jeg er ikke sikker. På mandag skal vi gøre det hele om igen. Jeg glæder mig faktisk. Kan næsten ikke vente. Mig og Linnea var også bare sådan helt "jeg vil synge mere, wiiiii". Haha! Det var fantastisk. Alle dem, der nu skriver, ringer, dem der krammede og kyssede. I var så søde, alle sammen! Tak fordi i var så støttende. Har aldrig oplevet noget lignende. Næste gang håber jeg virkelig, at det bliver mindre nervepirrende. Var bare så bange for, at der ingen lyd ville komme ud. Men det gik fedt. Da jeg sang sammen med Linnea, var det så hyggeligt. Og da mig og Jakob skulle synge, var det også bare fan-fucking-mega-meget-tastisk!

2 kommentarer:

  1. Blev det så optaget eller? Og nerverne skal være der... Har selv sindsygt mange nerver.. SINDSYGT! Men dejligt det gik godt.. og held og lykke på mandag igen :D

    SvarSlet
  2. Det gjorde det faktisk, og kan godt huske vores aftale! Men ved ikke om det blev video optaget? Håber ikke, hæhæ! Og ja, nerver skal selvfølgelig være der. På trods af al nervøsiteten gik det godt!
    Tak. Håber det kommer til at gå mindst ligeså godt på mandag!

    SvarSlet