lørdag den 18. juni 2011

"Hej Isabella. Er i kommet hjem til Karla? I så fald, så godnat" "Hej mor. Ja, det er vi." Løgn, løgn, løgn.

En nat i Valby.
Jeg lyver sjældent. Jeg hader at lyve. Især overfor min mor. Måske fordi jeg godt ved, at hvis jeg siger sandheden, vil hun give mig lov til de ting jeg vil. Det hele startede i går aftes, hjemme hos Sylvester. Vi sad i hans have, spiste chips, drak juice, græd af grin, sang og talte. Vi gik fra ham af, ved omkring en tolv tiden. Næsten hele klassen. Vi var fast besluttet på, at vi ville have Ben & Jerry's. Efter vi havde fået købt vores is, tog vi hjem til Karla. Hjemme hos Karla, spiste vi vores is. Der var klokken vidst allerede halv to. Linnea var så sød. Hun havde aldrig smagt den is før. Seriøst, hun var i himlen! Og vi grinte bare så meget af hende, fordi hun var så lykkelig, af den is dér. Så kært! Mig og Linnea sov hos Karla. Jeg ved ikke lige, hvad tid vi gik i seng. Men det var simpelthen så hyggeligt. Ingen var sure, alle var glade

Ingen kommentarer:

Send en kommentar