lørdag den 25. juni 2011

En aften med bålstemning

Jeg kom sent af sted, og smækkede døren alt for højt i, så det bragede i hele opgangen. Derefter gik jeg i rask tempo, hen imod Karlas hus. Karla, Ida og Liv holdte fest hos Karla. De havde tændt bål, som vi alle sammen sad rundt om. Det var enormt hyggeligt, og virkelig sjovt. Fik en masse komplimenter, ved ikke lige, hvad der skete for det. Og så var det vidst noget med, at ham drengen der, syntes jeg var lækker og sjov? Mega akavet. Jeg tog allerede hjem ved en tolvtiden, da jeg skulle gå hjem. Hader at gå hjem, ned ad villavejene. Og så skræmmer jeg mig selv, med al min 'Brokencyde' musik. Ea var også like "hvordan fanden kan du holde ud, at høre på sådan noget lortemusik?", men hun mener det sødt. Ligesom, når jeg fortæller hende, at hun er en taber fordi hun lytter til Justin Bieber, så ved hun også godt, at jeg synes hun er sød.

BrokeNCYDE - low
Jeg er åbenbart den eneste i verden, sammen med Charlie, der
synes, at denne her sang er overmegameget fantastisk! Det lyder så cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar