onsdag den 1. juni 2011

What do you know? You don't know nothing.

http://www.youtube.com/watch?v=FKPKSK1nCKY

Det har været en stressende dag i dag. Planerne er ændret, og
jeg hader at ændre ting i sidste øjeblik. Lilleskole musikfestival
er snart, og der kommer flere hundrede mennesker. Det hele skal
være i orden, ellers går jeg ikke på scenen. Jeg sværger.
Men jeg skal så synge den her linkede sang, sammen med Jakob.
Jeg laver lidt om på den. Frasere lidt her og der. Men det aftaler
jeg selvfølgelig først lige med Jakob. Og så går det ikke så hurtigt,
nein.
Nå, men jeg skal altså ha' lært denne her sang. Og Lilleskole er
snart. Så jeg skal faktisk lytte enormt meget til den.
Men sådan må det jo så være.

Så har jeg lige et billede, som jeg tog i går, da jeg sad klistret oppe
i vindueskarmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar