torsdag den 2. juni 2011

Patricia i morgen! Jeg kan ikke vente. Hopper og danser af glæde, bogstaveligtalt!

Min mor er ved at dræbe mig. Har ikke talt om andet, siden
x-factor, end hvor god og hvor sød Patricia er. Men i morgen
skal jeg se hende live, for første gang faktisk. Eller, sådan i
virkeligheden ikke. Jeg glæder mig sindssygt meget. Hun er så
fantastisk smuk. Og synger helt perfekt. Jeg glæder mig til at høre
dig synge, kramme dig, og bare være i nærheden af dig!
LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Og jeg er så ked af, at jeg ikke kunne komme til Horsens. Jeg
ville SÅ gerne. Mette havde endda tilbudt at hente mig på stationen.
Hader mig selv for det.

6 kommentarer:

  1. Hvor er du sød Isabella. Glæder mig til at synge for dig imorgen :D <3

    SvarSlet
  2. Glæder mig også! DU er sød. <3

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå dig, søtte♥ Det må blive en anden gang vi ses♥

    SvarSlet
  4. Ja sgu, vi skal ses! Vi jo tvillinger, sådan nogle skal møde hinanden?

    SvarSlet