lørdag den 4. juni 2011

Har drukket SÅ meget te i dag.

Og øvet mig på "steady as she goes", som jeg jo skal optræde med
på Lilleskole. Laver sgu næsten ikke andet, end at øve mig på de sange,
som jeg jo skal synge. Men jeg vil gerne være forberedt.
Og det er der kun én vej der fører til.. Nemlig at øve. Man kan ikke øve
en sang for meget.  Jeg skal så frasere i sangen, rimelig meget. Fordi jeg ikke
kan synge så dybt, som i originalen. Men jeg tror det bliver godt.
Og Aslak filmer, med hans videokamera. Så får jeg endelig lov til at se mig
selv. Okay, ved ikke om jeg vil se det. Vil jeg nok gerne, er så skide nysgerrig.
Og hvis optagelserne bliver gode, får i måske lov at se en lille smule. Måske.

3 kommentarer:

  1. Du skal sende optagelsen til mig, twinni♥

    SvarSlet
  2. Det SKAL jeg simpelthen, wow. Tør ikke love noget, men hvis det lyder nogenlunde, skal jeg nok! <3

    SvarSlet