mandag den 27. juni 2011

"Jeg kender dig ikke, vel. Men du er virkelig pæn!"

Det er sikkert noget alle jer andre får at vide, hver eneste dag, af fremmede mennesker. Men det her sker meget sjældent for mig, men jeg var ude for det i dag. Personen har sikkert allerede glemt mig, men jeg tror virkelig at jeg altid vil huske det. Hun var helt enormt sød, og så sødt sagt.

Nå, men udover det søde kompliment, var min dag fremragende. Jeg tog 4a, til Femøren, med Aslak og Ea. Da vi stod af, traskede vi i hurtigt tempo hen til Amagerstrand. Solen stod direkte på os, og det var efter min mening det man kan kalde a-l-t f-o-r v-a-r-m-t. Men vi fik spist, grillet, snakket, badet og grint. Alle var glade, og det var alt i alt en super skøn dag, med en masse faktor 50 på. Så tror jeg nok også lige, at jeg håber, at jeg intet sol har fået. Jeg bliver så depri, hvis jeg har fået sol. Ea og Aslak, har stadig en vane med at mærke på mine ben. Folk tænker bare "de er syge i hovedet, de der!", men de synes at mine ben er ualmindelig bløde. Haha, så sødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar