onsdag den 1. juni 2011

"Isabella! Må jeg ikke gerne ringe til dig hver aften inden jeg går seng, og så falde i søvn til dig, der synger Agnes Obel - Riverside? PLEASE!"

Det har været en fantastisk aften, sammen med min klasse.
Vi var på skolen, i vores klasselokaler. Hvor vi holdte sådan
noget stille og roligt noget.
Så ender vi, som vi jo så ofte gør, med at sidde i en rundkreds
og synge. Magnus spillede guitar, og vi andre sang. Ea sang ikke.
Hun lyttede. Seriøst, hun stirrede på mig, imens jeg sang. Så jeg
stoppede med at synge.
Da jeg havde sunget "Agnes Obel - Riverside", kom Ea med den
sødeste kommentar, nogensinde! "Isabella, helt seriøst. Må jeg ikke
ringe til dig hver eneste aften, så jeg kan falde i søvn til dig, der
synger Agnes Obel - Riverside? Please?" Det var seriøst sødt.
Så hun fik et kram.

Vil lige dele et billede, af mig og Ea. Jeg fandt det lige på Facebook.
Det er taget på fisketorvet, og det var da Ea, Monica og Karla havde
taget mig med ind for at se "Justin Bieber - Never Say Never".
Jeg var den eneste "ikke-Bieber.fan", huhu.
Nå, ikke døm mig. Kan ikke gøre for, at jeg ligner en idiot her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar