onsdag den 15. juni 2011

Så er det på mandag, og jeg glæder mig!

Vi har øvet i to timer, men nu er det hele vidst også faldet på plads. På mandag, den dag hvor vi også ankommer, skal vi spille på Lilleskole musik festival. Jeg glæder mig, men på samme tid er jeg også helt enormt nervøs. Jeg er så bange for, at jeg stiller mig op på scenen, og der bare ingen lyd kommer ud fra min mund af. Det har jeg prøvet én gang før. Der sluttede jeg den sang, som jeg aldrig fik sunget, af med et "undskyld", og gik ned fra scenen. Det må ikke ske igen. Jeg  håber det i hvert fald ikke. Vi har lidt fået en lortetid, som vi skal spille på. Men det er os, der åbner festivallen, ved at være de første til at spille. I morgen kan man vel godt sige, at vi har generalprøve. Vi skal spille de samme sange, som vi også skal spille på Lilleskole, til sommerfesten. På mandag, er det den dag, hvor vi tager af sted. Jeg glæder mig til den lange tur, det bliver sikkert hyggeligt, især med klassen. Vi har det også fedt, med ottende og niende klasse. Så det er hyggeligt, at vi skal af sted sammen. Så glæder jeg mig også til at se Edith og Nanna, ikke fordi jeg sjældent ser dem, men se dem optræde. Jeg tror det bliver en fantastisk tur. Jeg glæder mig i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar