søndag den 19. juni 2011

Sidste indlæg, inden

Inden jeg står og ryster, hopper, skriger og venter på at jeg skal på scenen. Håber det går. I morgen alt for tidligt, skal vi mødes på Valby station. Turen tager over syv timer. Kill me. Jeg glæder mig til det tidspunkt, hvor vi endelig ankommer til stedet. Vi er de første der skal på. Vi skal åbne festivallen. Det er lyder en smule voldsomt, synes jeg. Men som sagt, håber jeg at det går. Edith og Nanna er nok også ankommet, når vi er. Så dem skal jeg helt sikkert være sammen med meget af tiden. Håber vi alle sammen kan være sammen, uden problemer. Anyway, jeg glæder mig til i morgen. Jeg skal på scenen ved en syv tiden. Kommer nok ikke til at spise hele dagen. Jeg er hjemme igen på torsdag. Så hyg jer så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar