mandag den 13. juni 2011

Jeg er typen, der...

Jeg er typen, der altid griner for højt. Jeg er typen, der elsker at høre musik. Jeg er typen, der let bliver stresset. Jeg er typen, der er bange for at miste mine venner. Jeg er typen, der ofte kommer til at stirre ud i luften. Jeg er typen, der dagdrømmer. Jeg er typen, der snakker om irrelevante ting. Jeg er typen, der går op i min vægt. Jeg er typen, der er stilløs. Jeg er typen, der hader at blive sammenlignet. Jeg er typen, der snakker meget når jeg bliver nervøs. Jeg er typen, der hader Cola. Jeg er typen, der bliver kaldt Speciella. Jeg er typen, der ville ønske, at jeg kunne drikke sort kaffe. Jeg er typen, der er perfektionistisk overfor mig selv. Jeg er typen, der elsker festivaller. Jeg er typen, der har for lidt selvtillid. Jeg er typen, der bruger for mange penge. Jeg er typen, der holder ubeskriveligt meget af mine veninder. Jeg er typen, der elsker genbrug. Jeg er typen, der hader påtrængende mennesker. Jeg er typen, der altid synger for mig selv. Jeg er typen, der ikke taler specielt pænt. Jeg er typen, der skriver meget. Jeg er typen, der synger. Jeg er typen, der kun har tillid til få. Jeg er typen, der altid får at vide, at jeg har for mange fingerringe på. Jeg er typen, der altid smiler, når jeg hører noget om Patricia Bull. Jeg er typen, der elsker fællessange. Jeg er typen, der har meget sort tøj. Jeg er typen, der sjældent kan multitaske. Jeg er typen, der har en meget proppet væg. Jeg er typen, der aldrig har været forelsket i nogen. Jeg er typen, der hader at gøre ting på kommando. Jeg er typen, der ikke aflevere min stil, hvis jeg ikke selv er nogenlunde tilfreds. Jeg er typen, der har alt for let til tårer. Jeg er typen, der altid gør noget kikset eller pinligt. Jeg er typen, der fotografere ekstra meget, når jeg keder mig. Jeg er typen, der elsker Facebook. Jeg er Isabella, hvis du skulle være i tvivl.

4 kommentarer:

  1. Du er skøn, for du er ikke som nogen andre♥♥

    SvarSlet
  2. Sødsødsødsød. Jeg minder dog en lille smule om dig, da vi trods alt også er tvillinger! Hæhæ <3

    SvarSlet
  3. Hæ, det rigtigt♥ Men jeg elsker cola!

    SvarSlet
  4. HAHA! Nå ja, okay. Det går nok lige <3

    SvarSlet