onsdag den 29. juni 2011

Feeling good

Jeg vågnede ved syvtiden. Sådan er det bare, når det er ferie. Men det er faktisk fint nok, når men først er kommet op. Så er det ligesom, at man får mere ud af dagen. Og jeg hader desuden også, at sove længe.
I dag skal jeg ikke så meget. Jeg skal måske ned i Valbyparken, med nogle piger fra klassen, og inden tror jeg, hvis jeg kender dem og mig selv ret, at vi tager et smut forbi Paradis. Ja, jeg ved godt, at vi lyder tynde nu. Whatever. 
Tidligere, da jeg tændte for mit fjernsyn, var der SommerSummarum, og så er det jo sjovt, når en af drengene fra klassen bliver interviewet. Det var Hjalmar, der talte om søspejder, noget der havde noget at gøre med deres emne i programmet. Det altid sjovt at se, en man kender, i fjernsynet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar