onsdag den 22. juni 2011

Ugens sang!

Jeg er jo hende, der hører alt muligt musik. Tit bliver folk forvirret, fordi jeg hører så meget forskelligt. Så for sjov, vil jeg prøve at lave noget der hedder 'ugens sang', det er selvopdigtet, fordi jeg keder mig, og gerne vil dele min interesse for musik med jer. I denne her uge, har jeg været på Lilleskole Musikfestival. Mig, Aslak, Edith, Nanna og Rebecca har (intern joke, dette er ikke en seriøs sang), men vi har hørt "IdaAida - En klassiker", og kan nu hele sangen. Men jeg har besluttet, at det ikke skal være ugens sang, da det ikke viser noget om min musiksmag, men om min voldsomt platte og ironiske side.

 Ja, og dette bliver så ugens sang. Hørte den i vinters, hele tiden.
Jeg elsker når man mindes gamle sange. Jeg synes personligt at
den her sang er fantastisk, og faldt engang i søvn til den, hver nat.
Det er forresten Snow Patrol og Martha Wainwright, der står 
bag sangen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar