fredag den 3. juni 2011

En koncert i billeder.

Fredag den tredje juni, tog jeg til Helsingør Bycenter, for at høre Patricia
synge. Jeg tog Aslak og Ea med, uden brok. Hun var fantastisk god, som
altid. Jeg smilte mig gennem hele aftenen.

Okay, skal vi se billeder? Vi har alle tre fotografere, wuhu.

Ea, som har det fedt. Hun lavede en badge, hvor der stod "Iza" på, kun for at irritere mig. For evigt sød.

Aslak havde det fedt med at besvare spørgsmål. P.s, maskotten er sgu da en myre? Tsk. Hvem ved ikke det?

Generalprøve-anden-art. Hæhæ, sød! Bliver fotograferet.

Ham bagved "er hendes kjole ikke lidt lårkort?" Mig: "hvis jeg var så slank der,
havde jeg sgu da gået nøgen rundt"

Smuk dame, med en smuk stemme.
 Ih, så glad! Søøøøødt.

Den hånd der! Elsker!

Skriver på kortet, til de små piger.

Da vi skulle gå, spottede vi et spejl under rulletrappen. 
 
 "Hvad hedder... Nej" HAHAHA, sød. 
Og hey, der er en eller anden, som har siddet og skrevet de der links i hånden. For skriften var
forskellig. Ville aldrig magte.
 Og så var vi udenfor, og på vej hen mod bilen.
 Vil ha den her kat. I'm in love!

Går i takt. 

Og så kørte vi hjem. Desværre.


Det var en enormt cool dag. Og jeg har en masse andre billeder derfra, som jeg
lige skal ha' kigget ordenligt igennem. You're lovely, Patricia! Kys, kram og kærlighed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar