tirsdag den 14. juni 2011

Hvis Mette blaffer til Købnehavn, bliver pigen sgu da voldtaget, så lækker som hun er!

Åh, Mette dog. Mette er min tvilling. Det startede, akavet nok, med at vi skrev om, hvor fantastisk Patricia er. Hvis det skulle komme bag på nogen af jer? Nej, det tænkte jeg nok. Vi har kendt i hinanden i lidt over en måned. Se, det var ikke særlig lang tid, hva'? Nej, ingen tid. Det føles som meget længere tid, synes jeg. I hvert fald, sidder vi nu i den situation, der hedder "jeg er desperat for at se min tvilling"-situationen. Jaja, den kender i vel alle sammen til. Det var faktisk meningen, at vi skulle ses i Horsens, til Patricias koncert, men det endte så med, at jeg blev hjemme. Fucking dyrt, det tog var! Men nu nærmer sommerferien sig. Mette vil enormt gerne til København, og jeg vil enormt gerne have hende til København. Pigen vil blaffe, græd af grin da hun sagde det. Men nej, det får hun ikke lov til. Som om hun ikke bliver voldtaget, så lækker som hun jo ligesom er. Mette og jeg er ret ens, ikke. Så hendes plan er nu, at spare op. På en lidt crime-agtig måde. Hæhæhæ. Hun skal til København, det ikke til diskussion. Om hun så skal fucking svømme, løbe eller gå. Det kunne være så hyggeligt. Hun er verdens sødeste, sjoveste og lækreste tvilling. Love you, twin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar